Specjalista wsparcia IT

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu Specjalisty wsparcia IT.

Główne zadania:

  • samodzielne diagnozowanie, prowadzenie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników

  • przygotowanie urządzeń końcowych (komputery oraz telefony komórkowe)

  • utrzymywanie sprawności działania urządzeń końcowych i oprogramowania

  • aktualizacja dokumentacji: bazy sprzętu, bazy incydentów i bazy wiedzy

  • tworzenie i aktualizacja instrukcji dla użytkowników

  • aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych

  • przygotowanie zamówień i realizacja zakupów sprzętu IT

  • kontakt z autoryzowanymi serwisami, dostawcami usług i wsparcia technicznego

  • raportowanie do Koordynatora IT

Wymagania:

  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku

  • praktyczna znajomość komputerów klasy PC i urządzeń peryferyjnych

  • wiedza z zakresu administracji stacjami roboczymi Microsoft Windows 7/10

  • praktyczna znajomość pakietu oprogramowania MS Office (szczególnie Word/Excel/PowerPoint)

  • podstawowa znajomość systemów Unix/Linux

  • podstawowa znajomość zagadnień sieci LAN oraz WLAN

  • wiedza o sieciach komputerowych, umiejętność konfigurowania sieci komputerowej

  • umiejętność posługiwania się poleceniami w wierszu poleceń

  • wiedza o bezpieczeństwie systemów komputerowych

  • swoboda w kontaktach interpersonalnych, wysoka kultura osobista

  • analityczne i kontekstualne podejście do rozwiązywania problemów oraz samodzielność w działaniu

  • prawo jazdy kategorii B